פרגולות עץ לגינה מדהימה

הגינה הפרטית שלנו כמו הגינות הציבוריות מספקות לנו הנאה ומרחב. מתוך שכך יש צורך לדאוג לפינות מוצלות על מנת שהשמש הקופחת לא תזיק לנו. פרגולות עץ לגינה הן פתרון נהדר להצללה ולעיצוב. ישנן גינות מטופחות להפליא המשלבות פרגולות עץ מרהיבות. פרגולות עץ הן רהיט עיצובי ושימושי ביותר המאפשרות לנו לנוח תחתן וליהנות מהאוויר הפתוח. גם בגינות פרטיות וגם בגינות ציבוריות, פרגולות עץ הן פריט חובה לרווחתם של המשתמשים בהן.

פרגולות עץ א. צ. ג'רבי

פרגולות עץ לגינה פרטית

ישנם לא מעט רעיונות ודרכים כיצד לבנות ולמקם את הפרגולה בבית. ישנן פרגולות תלייה המכונות גם 'איירגולה', המותקנות בצורה אופקית לקיר ללא קורות תמיכה. ישנן פרגולות מעץ לגינה המשלבות חומרי גלם שונים כגון: מתכת ורעפים. החשוב מכל הוא לבחור חומר גלם איכותי ולבנות ממנו פרגולה איתנה ויציבה. פרגולות עץ מורכבות מסוגים שונים של עצים לפי טעמכם האישי. ניתן לצבוע את העץ או למשוך אותו בלכה שקופה על מנת לשמור על המראה הטבעי שלו. לא משנה אם העץ צבוע בצבע כלשהו או מצופה בלכה, חשוב שהעץ אותו אתם רוכשים יהיה מחוטא. תחת הפרגולה ניתן לעצב רצפת דק יפיפייה המתכתבת מבחינת עיצוב עם הפרגולה עצמה. עיצוב גינה עם מוצרים מעץ מעצימה את החיבור של הגינה עם הטבע.

פרגולות עץ לגינה ציבורית

גינות ציבוריות ברשויות המקומיות מאופיינות בכדי דשא, גני משחקים ופרגולות עץ. גם בשלטון המקומי הבינו את החשיבות של פרגולות הצללה בפארקים ובגני משחקים. לא די ביריעה המשמשת סוכך מעל מתקני המשחקים עצמם. גם ההורים או המבקרים בגינות הציבוריות מבקשים ליהנות מפינות מוצלות ומהאוויר הפתוח. אנו נראה לא מעט פרגולות עץ לגינה ציבורית המשולבות עם ספסלים מעץ או מתכת על מנת לאפשר לבאי הגינה לשבת וליהנות מסביבה נעימה. ישנם הורים המשגיחים על ילדיהם. ישנם אנשים מבוגרים הנהנים מהישיבה בחוץ תחת פרגולה עם הצללה. ישנם סוגים שונים של קירוי פרגולות המספקים פתרונות הצללה יעילים. חשוב לבחור את הקירוי הרצוי בהתאם לצורך ולמיקום של הפרגולה. פרגולות עץ מוסיפות המון יופי לעיצוב ולאדריכלות הנוף המקומי.

 

5/5 - (1 vote)