מפות PVC הטרנד החדש בעיצוב

שולחנות פינת אוכל, שולחנות מטבח, שולחנות קפה בסלון, שולחנות כתיבה – כולם שולחנות אשר השימוש בהם הוא רב. במיוחד בבית עם ילדים, אנו רואים כיצד לשולחנות עצמם יש נטייה להישרט או לקבל נגיעה של עט או טוש הנשארים ולא יורדים. טרנד מפות PVC לשולחן נוצר בכדי לשמור על השולחן ולהימנע ממפה ארוכה המסתירה את היופי של השולחן. כאשר בוחרים בספק אשר מייצר לכם את המפה המותאמת במדויק למידות השולחן שלכם, לכם נותר לבחור רק את העיצוב.

מפות PVC לשולחן האוכל

הטרנד החדש למפות PVC הולך וצובר תאוצה ככל שנחשפים אליו. רבים כבר גילו את היתרונות של החומר בשימוש היום יומי. מדובר במוצר על גבול הגאוני בפשטותו. מפות PVC לשולחן האוכל מוסיפות המון עניין ועיצוב לבית ובין היתר ממלאות תפקידים חשובים. מפת PVC לשולחן מגנה על המשטח של השולחן ושומרת עליו. מי שאוהב את מראה העץ הטבעי של השולחן עצמו, יכול להזמין הדפסה של מפה בצבעים ובמראה הכי קרוב למקור ובכך לשמר את המראה הטבעי שלו. המפה עצמה קלת משקל ונצמדת בצורה מדויקת למידות השולחן. היא מתנקה בקלות באמצעות מגבון או מטלית לחה. ההתאמה המושלמת שלה לשולחן האוכל היא בכך שניתן להניח ישירות עליה כלי הגשה עם אוכל חם ובכך לחסוך את הצורך בשימוש בתחתיות לסירים.

מפות PVC לעיצוב הבית

מפות פי.וי.סי תפסו תאוצה והן מתאימות לכיסוי משטחים עליהם מניחים חפצים שונים. החומר כל כך נוח וידידותי לשימוש עד כי אנו רואים העדפה ברורה בבחירה ב- PVC כתחליף למפות בד. מפות PVC מתאימות לעיצוב הבית ומשמשות גם ככיסוי לשידות, שולחנות כתיבה, מזנונים וכדומה. הן שומרות על העץ הטבעי ומאפשרות הנאה מהמראה בכל רגע. בדוגמאות בתמונות ניתן לראות עד כמה ההדפסה היא מדויקת ותואמת למקור במקרים בהם רוצים לבחור בגוונים של עץ או פרקט. ניתן לייצר גם שטיחים מ- PVC למטבח, לחדרי ילדים ועוד ובכך ליצור מראה מעוצב וייחודי לחלל המתכתב עם מפת השולחן. מגוון האפשרויות להדפסה הוא עצום. החשוב הוא החומר האיכותי והכל כך נוח הזה. מפות ושטיחי PVC הם מוצר גאוני ומתאים לכל כיס.

5/5 - (1 vote)