דשא סינטטי למוסדות חינוך

את רוב שעות היום מעבירים ילדינו במסגרות חינוכיות שונות: בתי ספר, גני ילדים, מתנ"סים, צהרונים וכו'. את מסגרות החינוך אנו בוחרים בקפידה ועושים הכל כדי שמסגרת החינוך תתאים לילד, תעשיר אותו ושתוכל לאפשר לילד להעביר בה את הזמן בנעימים. אך מה עם להכניס קצת ירוק ליומיום של ילדינו? מאחר ורוב מסגרות החינוך נמצאות בסביבה עירונית נטולת צמחייה הפתרון המושלם זהו דשא סינטטי למוסדות חינוך.

דשא סינטטי למוסדות חינוך מאפשר להפוך את החצר של כל מוסד חינוכי לאזור אטרקטיבי, ירוק ומזמין. דשא סינטטי הינו חיפוי קרקע מושלם: הוא גם נראה מצוין וגם כיף לשחק על גביו ולהעביר בסביבתו את הזמן החופשי.

דשא סינטטי למוסדות חינוך

ההתקנה של הדשא הסינטטי פשוטה מאוד ולכן כל מוסד חינוכי יכול להרשות לעצמו בלי יותר מידי בלגן להצטייד במרבדי דשא וכבר ביום שלמחרת לאפשר לילדים ליהנות ממנו.

הטיפול והתחזוקה של המרבדים הינם מינימאליים, שהרי בניגוד לדשא טבעי הדשא הסינטטי לא דורש השקיה, גיזום, דישון והדברה נגד מזיקים. אפשר לנקות אותו בקלות והוא שומר על מראהו הראשוני במשך שנים ארוכות (כמובן, במידה ומדובר בדשא סינטטי איכותי).

ילדים אוהבים דשא סינטטי צבעוני

אין צורך להתקבע לגוונים של ירוק עבור דשא סינטטי למוסדות חינוך. ילדים אוהבים צבעוניות – משווקים של דשא סינטטי בארץ מציעים היום מרבדי דשא סינטטי בכל צבעי הקשת. משטח דשא סינטטי אחד יכול להיות מורכב משילובים של כמה צבעים ולהכיל משחקי רצפה, ציורים משעשעים וצורות.

היכן מזמינים?

אפשר להזמין דשא סינטטי למוסדות חינוך אצל חברות המשווקות דשא סינטטי באיכות גבוהה. רצוי לעבוד עם חברות וותיקות שהספיקו לצבור מוניטין בתחום ולהוכיח את עצמן בתור משווקים של דשא איכותי ובתור מתקינים מקצועיים.

5/5 - (3 votes)