פרגולה יוקרתית – המדריך המלא לבחירת פרגולה

פרגולה יוקרתית  – כיצד תדעו שביצעתם בחירה נכונה?

 

פרגולה יוקרתית בחצר הבית יכולה בקלות להפוך לחלק מהנוף שאתו תפתחו את היום ותסיימו את היום. בעזרת המידע, שנעניק לכם, תוכלו לדעת אם הבחירה שביצעתם היא נכונה.

 

פרגולות הפכו להיות פריט עיצובי, שהוא פשוט חובה בכל גינה, חלל חיצוני וציבורי. פרגולות מעניקות הצללה בימי הקיץ הלוהטים ומאפשרת לשבת בחוץ אפילו אם יורד גשם (חשוב כמובן לשמור על כיסוי על גבי הפרגולה כדי לאפשר זאת, כגון: סנטף). פרגולה יכולה לשמש בתור קירוי שטחים המיועדים לקירוי אזורי בריכות שחיה, ברביקיו, קירוי פינות ג'קוזי או פשוט סתם אזור בו יושבים הרבה לאכול ארוחות ולבלות ויש צורך בהצללה. חוץ מהצורך בהצללה, פרגולה היא פשוט פריט עיצובי יפהפה, שמוסיף המון חן לעיצוב הגינה וכל שטח חיצוני כזה או אחר.

 

כאשר פרגולה היא יוקרתית ובעלת רמת גימור גבוהה, היא תשדרג לכם את מראה המרפסת או הגינה בכמה רמות ותעניק לכם אפשרות ליצור מקום בילוי קבוע מחוץ לשטח פנים הבית וכמובן תגרום לגינה להיראות בהרבה יותר מעוצבת, מודרנית ויפה. פרגולה יוקרתית נמדדת בפרטים הכי קטנים: איכות צביעה, שיטת הבנייה, רמת החיתוך של העצים, ליטוש וכ'ו וכ'ו.

 

יש לפרגולות שוק עצום וההיצע הוא מטורף, יש המון סוגי חומרים, סוגי קירוי והצללה ובזכות זאת כל אחד יכול לבחור את הפרגולה האולטימטיבית עבור הצרכים שלו ובהתאם לסגנון העיצובי האהוב עליו, כמובן תחת מגבלת תקציב, שיש לכל אחד (ואם אין לכם מגבלת תקציב, אז בכלל הרווחתם;). בזמן שיש כ"כ הרבה אפשרויות, חשוב לבחון היבטים מסוימים, על מנת לדעת שהפרגולה שאנחנו עומדים לבחור היא הבחירה הטובה ביותר עבורנו. אנחנו נעשה לכם קצת סדר בבלגן ונספק לכם הצצה אל עולם חומרי הגלם המובילים והמובחרים ביותר כדי להרכיב פרגולה יוקרתית, איכותית, שתחסוך מכם עוגמת נפש והמון כסף בעתיד.

 

איך אפשר לבחור פרגולה יוקרתית בצורה נכונה?

 

מספר פרמטרים, שחשוב לסמן עליהם וי כדי לבחור פרגולה יוקרתית בצורה נכונה:

 

  • הגדרת מהי מטרת השימוש של הפרגולה ומידות– על מנת לצמצם את מספר האפשרויות ולהגיע לבחירת הפרגולה המושלמת עבורכם חשוב להגדיר מהו המיקום שבו היא תותקן ולדעת מהי המטרה של הפרגולה, האם היא תשמש עבור הצללה או בתור אלמנט נוי ליופי? מהן המידות של הפרגולה בהתאמת ליחס הגינה או המרפסת, האם אמורים לשבת תחתיה הרבה אנשים, או שזוהי בכלל לא מטרתה? לפני רכישת פרגולה, תגבשו דעה בעניין, זהו דבר חשוב מאוד.
  • בחירת חומר מתאים לפרגולה– על מנת לקבל מראה של פרגולה מעץ יוקרתית, חשוב לשים לב לאיכות החומרים, אל תחסכו על איכות כדי לחסוך בכסף, כי בסופו של דבר זה יתנקם בכם, כאשר כעבור תקופה כל הצבע ידהה, החומר יתקלף ואתם תתקעו עם פרגולה ברמה ירודה. ישנם מספר סוגי חומרים לפרגולות, החומר האהוד ביותר הוא עץ. פרגולה מעץ משדרת מראה כפרי וחמים ויחד עם זאת מראה יוקרתי. במחסן העצים של א.צ. ג'רבי הפרגולות עוברות תהליך של חיטוי והגנה מפני מזיקים, צביעה בשיטה מיוחדת כדי שהעצים יהיו עמידים לתנאים שונים של מזג אוויר, ליטוש, חיתוך בצורה מדויקת לפי מידה, בעצם העץ עובר תהליך עיבוד והכנה ברמה גבוהה, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מהפרגולה שלכם ותוכלו לקבל קיט מוכן של עצים להתקנה עצמית או באמצעות מתקין פרגולות. הרבה אנשים לקראת חג הסוכות מתקינים פרגולה סוכה כשרה בגינה ובעצם מנצלים את העיתוי של חג הסוכות כדי להתחדש בפרגולה וגם לשמור על הצביון היהודי ולקיים את המסורת כהלכה.

 

 

איזה כיסוי כדאי לבחור לפרגולות שלכם?

 

  • כיסוי במבוק לפרגולה – במבוק הוא חומר איכותי וטבעי ויחד עם זאת זול! הבמבוק מאפשר הצללה מספקת ומעוצבת לכל פרגולה.
  • סנטף– סנטף הוא חומר פולימרי גלי, שעמיד בכל תנאי מזג האוויר. הוא מספק הצללה והגנה מפני קרינת UV של השמש ובחורף מונע חדירה של מי גשמים. סנטף הוא עמיד, חזק ואיכותי מאוד לכיסוי של פרגולות.

 

מספר טיפים חשובים

 

  • אל תתפתו לרכוש את הזול– ברוב המקרים, הזול הוא היקר ביותר וכדי שלא תגיעו למצב שאתם מבינים זאת, פשוט אל תלכו על זה. לא חסר מחירים סבירים, אך יחד עם זאת ברמה גבוהה, אך אם אתם שומעים מחיר שהוא זול בצורה קיצונית, תהיו חשדנים.
  • בחירת אנשי מקצוע אמינים– בחרו איש מקצוע אמין ומקצועי לביצוע העבודה, נסו לחפש המלצות בגוגל ובפייסבוק, עשו השוואה בין כמות הממליצים לבין כמות המלכלכים ודעו אם כדאי לכם לבצע את העבודה אצל המתקין.
  • רכשו את העצים אצל מחסן עצים מראש– יש אנשים שבוחרים ללכת אל מתקין פרגולות, שיעשה עבורם את כל העבודה, אך מה שהם לא יודעים, שהם משלמים על פערי תיווך אדירים. ברכישה ישירה אצל מחסן עצים, אתם חוסכים כסף, כי אתם רוכשים את העצים במחיר אטרקטיבי וסה"כ משלמים למתקין נטו על ההתקנה. מחסן עצים, שמייבא עצים ומספק לכם את האפשרות לבחור את סוג העץ ובעל מכונות משוכללות לעיבוד עצים, הוא מקום מושלם לרכישה.

 

אז לאחר שקראתם את כל הדגשים והטיפים שלנו, זה הזמן לצאת ולחפש אחר הפרגולה המושלמת, שיהיה המון בהצלחה ותתחדשו!

 

מתעניינים בפרגולות?

הכנסו לאתר של א.צ ג'רבי המתמחים בפרגולות ממגוון הסוגים לכניסה לחצו

או חייגו לטלפון 0737597686